22 lipca 2016

Możliwości zastosowania

     

Skala możliwości wdrażania i zastosowania systemu do wideokonferencji VidCom.pl jest praktycznie nieograniczona, a prawdziwy wachlarz możliwości i wariantów zastosowań wyznaczany jest w zasadzie jedynie wyobraźnią, potrzebami i możliwościami użytkowników. Dzieje się tak z kilku powodów.

  Po pierwsze dlatego, że system VidCom.pl nie jest produktem „pudełkowym”, czyli gotowym rozwiązaniem, które Klient nabywa wprost ze sklepowej półki, niezależnie czy jest mu ono całkowicie, czy tylko w danej części potrzebne i użyteczne. Każde wdrożenie naszego rozwiązania poprzedzone jest dokładną analizą sytuacji i oczekiwań Klienta. To dzięki naszemu kilkunastoletniemu doświadczeniu, setkom przeprowadzonych prezentacji i tysiącom zadanych przyszłym klientom pytań, stworzyliśmy system idealnie dopasowany do indywidulanego rodzaju zastosowania.   Po drugie system VidCom.pl jest całkowicie polskim produktem, powstałym w realiach rodzimego rynku, jako odpowiedź na oczekiwania jego uczestników. Dodatkowo, bieżąco obserwując zmieniające się warunki rynkowe, systematycznie wzbogacamy i ulepszamy jego funkcjonalność, aby w pełni odpowiadał potrzebom współczesnego biznesu.   W końcu po trzecie, dzięki niezależności od zewnętrznych dostawców rozwiązań i know-how możemy zaoferować nasz system w najkorzystniejszej na polskim rynku cenie, tak aby mógł znaleźć zastosowanie w każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości i zasobności.   Poniżej przedstawiamy tylko wybrane możliwości systemu VidCom.pl, niezależnie od branży, czy wręcz konkretnej firmy, w której system ten miałby być zastosowany:  

  • Organizacja profesjonalnych wideokonferencji niezależnie od czasu i miejsca, dla wszystkich zainteresowanych osób.
  • Komunikacja biznesowa pomiędzy partnerami handlowymi (sprzedawcami, nabywcami), negocjacje, rozmowy strategiczne.
  • Prezentacje produktowe organizowane dla pośredników handlowych, kluczowych klientów, hurtowników, itp.
  • Zarządzanie firmą szczególnie użyteczne w przypadku firm wielodziałowych, których pracownicy rozsiani są po kraju; komunikacja pomiędzy wszystkimi szczeblami organizacyjnymi firmy.
  • Posiedzenia zarządu i wirtualne walne zgromadzenia władz spółek online – organizacja posiedzeń, spotkań, narad i głosowań bez konieczności obecności wszystkich osób w jednym miejscu.
  • Kontakt z oddziałami firmy umożliwiający wzajemną (szybką i darmową) komunikację i wymianę dokumentów, informacji i plików między poszczególnymi oddziałami firmy zlokalizowanych w różnych częściach kraju, czy nawet świata.
  • Spotkania handlowców – organizacja spotkań cyklicznych, prezentacja nowych produktów, omawianie założeń strategicznych, przekaz materiałów szkoleniowych, przekaz dokumentów, itp.
  • Organizacja wirtualnych Biur Obsługi Klienta, to przede wszystkim podniesienie standardu obsługi klienta, wzrost dostępności, możliwość prezentacji wideo ofert, bieżące konsultacje i rozmowy z klientami.
  • Przeprowadzanie szkoleń firmowych, dzięki wersji dedykowanej e-VideoLearning™ możliwa jest profesjonalna organizacja szkoleń firmowych dla pracowników z zachowaniem wszystkich aspektów typowego szkolenia (rozmowa, obraz, czat, wspólna praca na dokumentach, prezentacje Power Point, wymiana plików, wykłady „na żywo” lub z odtworzenia, itp.).
  • Kompleksowa obsługa e-learningu, to narzędzie dedykowane dla szkół, uczelni, kursów językowych, czy firm szkoleniowych, umożliwiające profesjonalną i kompleksową organizację zajęć dla studentów i słuchaczy za pośrednictwem Internetu.
  • Przeprowadzanie profesjonalnych procesów rekrutacyjnych zarówno przez „zwykłych” pracodawców, jak i przez firmy zajmujące się profesjonalnie rekrutacją personelu.
  • Obsługa sklepów internetowych, pozwalająca na oczekiwaną przez klientów wideoprezentację oferowanych produktów i usług, przesył dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, gwarancji.
  • Wirtualne przychodnie – nowatorskie rozwiązanie o charakterze wspomagającym tradycyjne funkcjonowanie służby zdrowia, czyli wirtualne konsultacje lekarzy specjalistów z pacjentami wzbogacone o wirtualną recepcję, czy systemy kolejkowe.
  • Wsparcie audiowizualne portali o charakterze społecznościowym.
  • Serwisy oraz firmy doradcze, prawne, rachunkowe, konsultacyjne mają możliwość udzielania za pomocą wideokonferencji darmowych lub płatnych porad eksperckich swoim klientom.
  • Obsługa płatności sms-owych w serwisach zarobkowych, dzięki w pełni funkcjonalnemu panelowi administracyjnemu, który kontroluje stan i realizację płatności oraz dostępność do danego serwisu lub wideoczatu.
  • Organizacja i obsługa wirtualnych centrów rozrywki, gwarantująca profesjonalne organizowanie i zarządzanie serwisami erotycznymi, wirtualnymi kasynami i wszelkiego rodzaju konkursami online.
  • Zarządzanie pracownikami prowadzącymi wideorozmowy, w szczególności w kwestii ich popularności, dostępności dla klientów i zarobków.
  • Organizacja profesjonalnych biur doradczych i konsultacyjnych z udziałem ekspertów z danych dziedzin lub osób znanych publicznie dla nieograniczonej liczby odbiorców.
  • Wideorelacje z ważnych wydarzeń, to możliwość przekazu transmisji dowolnego wydarzenia „na żywo” z zachowaniem najwyższej jakości obrazu i dźwięku.
  • Wirtualne spotkania z ekspertami i osobami publicznymi to możliwość zorganizowania wirtualnego spotkania dla wszystkich zainteresowanych ze znanymi osobistościami i ekspertami z różnych dziedzin, które nie mogą osobiście uczestniczyć w tradycyjnym spotkaniu.
  • Organizacja i prowadzenie biur poselskich i samorządowych, jako nowa/dodatkowa możliwość kontaktu polityków z ich wyborcami.